Nasz zespół

Obecny Zarząd:

Barbara Pioskowik

Od czerwca 2017 r. pełni Funkcję Skarbniczki Fundacji VERTE. Z sektorem pozarządowym związana jest dopiero od roku, jednak – jak sama przyznaje – po latach pracy w korporacji znakomicie odnajduje się w sektorze NGO. Zawodowo zajmuje się księgowością i obsługą kadrowo-płacową. W Fundacji czuwa przede wszystkim nad prawidłowością rozliczania projektów, weryfikacją budżetów i doradztwem księgowym w ramach działania CIWB, świadcząc bezpłatne wsparcie dla młodych przedsiębiorców.

Prywatnie – właścicielka dwóch króliczków miniaturek i rybki zwanej dumnie „Gerald z Wazonu”:)

 

Zarząd działający w latach 2013-2017:

Ewa Zdaniewicz 

Prezeska Zarządu Fundacji VERTE, ale także jej pomysłodawczyni, pierwszy i najwierniejszy wolontariusz. Spod jej rąk wyszły niemal wszystkie projekty realizowane przez Fundację VERTE w latach 2013-2017- począwszy od pomysłu, napisania projektu, koordynowania go, aż po realizację konkretnych działań merytorycznych. Zawodowo – właścicielka agencji marketingowej THINK BIG!, a wcześniej przez 6 lat manager ds. rozwoju Kancelarii Prawa Podatkowego i specjalistka ds. marketing i PR w firmach branży szkoleniowej oraz medycznej.

Prowadziła również CIWB (Centrum Informacji i Wsparcia Biznesowego), realizujące cele statutowe fundacji w postaci promocji i wspierania młodych przedsiębiorców. Specjalistka w zakresie marketingu, e-marketingu, budowania marki społecznie odpowiedzialnej i przedsiębiorczości. Do tego absolwentka filologii i studiów podyplomowych na kierunkach: marketing internetowy, zarządzanie firmą, język angielski w biznesie międzynarodowym, arteterapia. Ukończyła Śląską Szkołę Trenerów, Akademię Liderek i liczne szkolenia menedżerskie. W swojej pracy zawodowej już od blisko 10 lat odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej w przedsiębiorstwach oraz prowadzenie doradztwa z zakresu marketingu, e-marketingu, przedsiębiorczości i aspektów formalno-prawnych zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej i PES.

Od stycznia 2017 r. członkini grupy roboczej ds. edukacji i popularyzacji CSR, działającej jako organ pomocniczy Ministra Rozwoju i Finansów. Wierzy, że CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu) to nie tylko chwilowa moda czy element strategii marketingowej, ale sposób odpowiedzialnego zarządzania poprzez jasno określone wartości. Jej „małą życiową misją” jest popularyzacja poglądu – gównie wśród przedsiębiorców i młodzieży –  jakoby świadome i etyczne prowadzenie biznesu (i nie tylko!) odgrywało przemożny wpływ na otaczających nas ludzi, środowisko i najbliższe otoczenie.

 

_MG_2165

Paulina Błaszczyk – Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na kierunku Zarządzanie International Business. W trakcie studiów była członkiem Parlamentu Studenckiego, gdzie organizowała i współorganizowała projekty tj.  Światowy Tydzień Przedsiębiorczości,  a także brała aktywny udział w życiu Uczelni. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Polsko-Słowackiej Izbie Przemysłowo- Handlowej w Žilinie na Słowacji, Kancelarii Prawa Podatkowego oraz w PricewaterhouseCoopers Service Delivery Centre. Zarówno jako uczestnik jak i współorganizator brała udział w międzynarodowych wymianach młodzieży z Ukrainy, Włoch, Czech, Bułgarii, Słowacji, Węgier i Litwy.

 

Surma

Katarzyna Surma – Specjalistka w zakresie rachunkowości i prawa podatkowego; księgowa współpracująca od 7 lat z  organizacjami pozarządowymi, osobami fizycznymi i prawnymi w zakresie obsługi księgowej; ukończyła liczne kursy kadrowo-płacowe oraz szkolenia z zakresu procedur prowadzenia i budżetowania projektów społecznych, absolwentka kursu języka migowego.

 

Nasza kadra merytoryczna to ponadto 7 prawników (w tym doradca podatkowy, adwokaci, radcowie prawni), certyfikowany coach, doradca zawodowy i psycholog. Jeśli widzisz dla siebie miejsce w naszej Fundacji – koniecznie zadzwoń do nas lub napisz maila!!!

 

Podziel się!